söndag 5 oktober 2008

Heeej :D

Heej,
Åt ni några kanelbullar i går når det var kanel bullensdag? Det gjorde inte jag, jag glömde bort det , så jag får äta en massa sen i stället. :)
Idag har jag inte gjort någon ting för att min lillasyster är sjuk ( Fast det märks inte :P ).
Igår var jag med Emelie, vi satt mest vid datan och spelade bomb it . :) Hehehe. Men det var kul. Mamma var på lager 157 hon köpte, 2 linnen ett svart och ett grått och en svart T-shirt till mig.
Men nu ska jag kolla Emelies blogg , hon tjatar om det hela tiden så jag får väll ta o göra det :P
Ha det bra // Fanny

2 kommentarer:

Lena50 sa...

Jajamen, jag och Taina åt kanelbullar, gott :)
Ja, det får du ta igen nu, mumsa i dig några stycken!!!!
Fint kort på vovven!!!

emelies blogg sa...

det är la klart att jag tjatar, när du inte har kollat på bloggen på typ 3 dagar, och då har jag redan laddat upp 6 inlägg ;)