torsdag 18 september 2008

Mitt första inlägg:)

Hej, äntligen har jag en blogg:)
Idag har jag varit i skolan, jag var mest med Daniella och Ida, och My när jag fick chansen, jag och My har inte så många raster samtidigt tyvärr. På biologin gick vi ner till Ätran och fångade äckliga kryp och kollade på växter, sen kollade vi på allt vi fångat i ett microskåp.
Tills i morgon har vi jobbiga tyska glosor som jag inte kan riktigt än.
Nu sitter jag och Emelie och kollar på tv, det är något konstigt kärleksprogram, jag märker att hon är uttråkad:P Hahaha.
Men nu ska jag nog gå och öva på mina tyska glosor
//fanny

3 kommentarer:

emelies blogg sa...

så, bra, nu kan du komentera min blogg!! du gör aldrig det ju!! KOMENTERA :D

My sa...

Jaa, håller med emelie, komentera min med. Kul att du skaffat en blogg:D

My sa...

Vad menar du med " jag o My har så många raster ihop tyvärr?" Ha? Ha? hHa skojja bara